Sari la conținut

Îmbunătățește circulația venoasă

Elimină oboseala

Reduce umflăturile și durerile

Formulă unică, dezvoltat de dr. Balint

55.00 lei

Venohelp – stimulare și îmbunătățire a circulației

VenoHelp reprezintă o soluție eficientă de stimulare și îmbunătățire a circulației pentru a elimina senzația de oboseală din picioare, reducerea umflăturilor cauzate de acumularea de lichid limfatic în țesuturi și durerile cauzate de venele varicoase, având o acțiune terapeutică eficace asupra varicelor.

Este un remediu bazat pe ingrediente naturale, cu componente bioactive cu proprietăți, antiinflamatoare și analgezice.

Indicații:

VenoHelp este recomandat pentru folosirea în cazul senzației de picioare grele și obosite, varice și edeme, aspecte cu care se confruntă persoanele care desfășoară activități ce presupun statul mult în picioare sau sedentarismul. Crema a fost concepută pentru ameliorarea simptomelor cauzate de varice.

venohelp2

Compoziție

Crema pentru varice VenoHelp a fost concepută de Dr. Balint cu scopul de a crea un ajutor naturist complex. Conceptul VenoHelp vine ca urmare a feedback-urilor primite de la pacienții care se confruntă cu varice, edeme, picioare obosite și reprezintă și o completare a tratamentului cu tabletele HRI-Vitalion Plus.

Compoziția cremei pentru varice VenoHelp a fost selectată astfel încât să contribuie la îmbunătățirea circulației sanguine și eliminarea disconfortului cauzat de umflături și dureri. În formula sa, crema conține ulei de ricin, extract de gheara diavolului, extract de foi de viță de vie, extract de castan sălbatic, extract de Aloe-Vera juice, mentol, camfor, lanolină, vitamina E, ulei de eucalipt, ulei de rozmarin, panthenol.

Camforul contribuie la îmbunătățirea circulației venoase, atenuând fragilitatea vaselor de sânge, iar extractul de castan sălbatic conferă proprietăți antiinflamatoare, flebotonice, vasodilatatoare, antiedematoase, anticoagulante și fluidizante pentru sânge, proprietăți hemostatice, decongestive, constituind un real remediu pentru creșterea tonusului vaselor capilare fragile. Aloe-Vera are proprietăți antiinflamatorii, antiseptice, iar mentolul are efect răcoritor, revigorant și decongestionant. Castanul sălbatic acționează ca tonic asupra vaselor sanguine și a musculaturii și este utilizat pentru tratarea varicelor, trombozelor, ulcerelor varicoase și crampelor musculare și dureroase. Lanolina și panthenolul acționează la nivelul pielii oferind hidratare și susținând refacerea sa naturală.

Produse similare

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Venohelp”